25 Temmuz 2014 Cuma

Film Yorumu ✖ Endless Love




14 Şubat 2014’te vizyona giren Endless Love’ı bugün bir kez daha izledim ve yorum yapmak istedim. Bu filmi sevmemin tek nedeni Alex Pettyfer hayranı olmam değil, gerçekten hoş bir aşkı anlatması. Film boyunca gerçek aşka yapılan göndermeler, insanların duygularını saklamaması, aşka giden yollardaki engeller hoş bir şekilde anlatılmış. İnsanın aşka inancının  solduğu vakitlerde böyle filmler izlemesi gerek diye düşünüyorum.

Pekala, biraz duygusallaştım :D

Filmin konusuna gelirsek, iki yıl önce ağabeyi Cris’i kaybeden Jade hayata küsmüştü ve tüm vaktini ya ailesiyle ya da burnunu kitaplara gömerek geçiriyordu. Zaman geçtikçe etrafındaki insanlar için görünmez olmuştu ve liseden mezun olduğunda hiç arkadaşı olmadığı ancak far edebilmişti.



Liseye geldiğinden beri onu izleyen David ise umutsuz vakadır, Jade ile bir kez bile konuşmamıştır ve işte şimdi mezun oluyordur. Jade’in ailesiyle gittiği restoranda çalışıyor olmasaydı belki de onunla hiç konuşma şansını yakalayamayacaktı David. Müşterinin teki arkadaşına oldukça kaba davranınca adamın spor arabasını kaçırarak (ödünç alarak) biraz eğlenmek ister ve Jade’e kendileriyle gelmesi için ısrar eder. Zar zor ikna olan Jade ise bu teklifi kabul ettiğinde aslında lise boyunca ne kaçırdığını fark ediyor diye düşünüyorum.


Bir parti verip iki yıllık açığı kapatmak istemiştir Jade, bir nevi işe yaramıştır fakat partinin sonunda David’le yakınlaşmalarından hoşlanmayan babası her an sorun çıkarmaya meyilli görünüyordur. Her iki ailenin de kötü bir geçmişi ve atlatamadığı sorunları vardır ve kendisini yönetmek isteyen babası yüzünden Jade, David ile beraber olabilmek için çok sorunlar yaşamıştır.


Bu filmde gördüğümüz tek şey romantizm değil, ailenin ne kadar önemli olduğunu görüyoruz. Aşk için savaşmayı öğütleyip bir genç kızın büyüyüşünü anlatıyor. Oyuncularının mükemmel olduğunu söylemiyorum, genelde aksiyon izlemeyi severim ve bu filmde Alex Pettyfer beni biraz hayal kırıklığına uğratmıştı fakat genel fikir kesinlikle muhteşem. Öyle ağlamaklı bir film değil, aşk için savaşmayı her daim öğütleyen bir film. 

Fragmanı






2 yorum:

  1. Rabia bu filmi aynı gün izlemişiz inanamıyorum yaa :D Film gerçekten çok güzeldi ama ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rastlantıya bak :D Evet kesinlikle harika bir filmdi :)

      Sil