6 Temmuz 2015 Pazartesi

Kitap Tanıtımı ✖ Yağmur Yağarken - Lisa De Long (Rains, #1)

Kitap Adı: Yağmur Yağarken
Orijinal Adı: When It Rains
Yazarı: Lisa De Jong
Seri: Rains, #1
Çevirmeni: Duygu Yücel
Yayınevi: GO! Kitap
Sayfa Sayısı: 400
Yayın Yılı: 2015
Türü: Yeni Yetişkin, Romantik, Dram
Goodreads Puanı: 4.34 ( 11,160 Oylama)
Fiyatı: 17 TL

Hayatım bir gecede sonsuza dek değişti.

Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar.
Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı beni esir alan acılarımı dindirmekti.
Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi.

Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere…  


GO! Kitap hız kesmeden yeni bir kitap ile okurlarıyla buluşuyor! When It Rains yurt dışında oldukça beğenilen bir kitap olmuştu, Yağmur Yağarken bu ay içerisinde raflarda yerini alacak. Goodreads puanını gördünüz mi? Hemen yukarıda. Arka kapak yazısı, ilgi çekici kapağı ve Goodreads puanı beni çok heyecanlandırdı. Umarım kitap bu hafta çıkar da çok fazla beklemeyiz. Meraktan çatlıyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder